Перейти до головного вмісту

MoodleMoot Ukraine 2019

Ви не пройшли ідентифікацію (Увійти)
Шлях сторінки
  • На головну
  • / ► Доповіді
  • / ► 1 секція: Досвід впровадження і використання систе...
Активізація очним консультуванням викладачів-«студентів» в дистанційній частині курсу змішаного навчання для підвищення кваліфікації
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Використання контрольованих видів діяльності LMS Moodle для досягнення когнітивних цілей навчання
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Використання концептуальних карт в LMS Moodle
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Використання системи Moodle у процесі підготовки учнів до олімпіад із математики
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Дистанційна підготовка розробників електронних курсів платформи Moodle
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Досвід використання системи Moodle у дистанційному навчанні з дисципліни технічного напряму
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Досвід реалізації першого етапу проекту з впровадження змішаного навчання в університеті
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Електронна підтримка процесу практичної підготовки здобувачів вищої освіти
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Можливості Moodle для забезпечення доступності при навчанні студентів із особливими потребами
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Окремі аспекти використання Moodle для корпоративного навчання
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Онлайн технології в електронних навчальних курсах Moodle
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Особливості вивчення творчих дисциплін засобами Moodle
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Особливості побудови покрокових тестів у системі Moodle та досвід їх впровадження в навчальний процес
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Платформа дистанційного навчання Черкаського центру підвищенні кваліфкації лікарів на базі системи Moodle
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Подготовка терминологического словаря учебной дисциплины
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Практика інтеграції системи moodle в навчальний процес.
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Реалізація методів управління знаннями засобами LMS Moodle
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Розробка у LMS Moodle перевернутого уроку для STEAM-освіти
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Principles of virtual laboratory use works in remote training
Резюме
Доступ для гостяСамореєстрація
Пропустити Навігація

Навігація

  • На головну

    • Тека Інформаційний лист

    • СторінкаЯк проводиться конференція

    • URL (веб-посилання)Наша конференція в календарі moodle.org

    • ФайлПрограма очної частини конференції

    • ФайлПроект рішення конференції

    • URL (веб-посилання)Фоторепортаж

    • URL (веб-посилання)Українська спільнота на moodle.org

    • URL (веб-посилання)Всеукраїнська асоціація електронного навчання

    • URL (веб-посилання)Сайти конференції інших років

    • ФорумЗагальний форум

    • Доповіді

      • 1 секція: Досвід впровадження і використання систе...

        • Денисенко О.І.

        • Бігун М.І.

        • Войченко О.П., Савюк Л.О.

        • Васильєва К.С., Польгун К.В.

        • Швець Ю.О.

        • Делембовський М.М., Клименко М.О.

        • Щербина О.А.

        • Польгун К.В.

        • Матієвський В.В.

        • Мокрієв М.В.

        • Славко Г.В.

      • 2 секція: Розвиток системи Moodle. Створення і вик...

      • 3 секція: Організаційні, педагогічні та методичні ...

Ви не пройшли ідентифікацію (Увійти)
На головну